9 Aralık 2009 Çarşamba


Mutsuzum,umutsuzum neden ,niçin bi türlü çıkamıyorum bu kargaşa düşüncelerimden oysa ki ;MÜGE hergün yeni şeyler yaparken annecim diye beni severken ,dökülen gözyaşlarımı bile silerken ben hep karmakarışığım.
İnsanlarla her anlamda iletişim kurabilen bi insan olarak tanırdım kendimi oysa ki nekadar çok yanılıyormuşum ben daha en yakınımdakilerle iletişim kuaramıyorum ki ...

Kendimi onlara ifade edemiyorum ki gerisi ne ola.
Canım yavrum hergün hızla büyüyor gelişiyorsun ben senin için her daim daha iyisi olsun diye çırpınırken boğuluyorum bu denizde.Her gün aynı şeyleri karşınızdakine anlatmayaçalışırken birde dönüp bakıyorsunuz ki sizin söylediğiniz pırrr diye uçmuş kendi doğruları konmuş yerlerine .Doğru kimin doğrusu ki kim için bunca emek peki ben kimim benim görevim ne ,çekip gitmeli öyle ise değilmi gideyim ben uzaklara ..

İçimde kopan fırtınalar inat müge çook güzek konuşuyor her dediği net anlaşılıyor ve cümle kurabiliyor canım kızım.Alt dişini patlattı nihayet üsttende 3ve4dişler patlamak üzere ve bir naz bir niyaz sormayın gitsin ,işin kötüsü zaten patlayacak bi bomba ve karşımda her şeye ağlayan bi yavru hangi taraf ağır basmalı peki Sabır sabır ya sabır. :-(
En olmadık zamanda hiçbir sebep yokkan (bana göre tabiii)kendini kucağımdan atıp başlıyor ağlamaya kıpkırmızı oluyor ağlamaktan nokta nokta lekeoluyor yüzü o yaşlar amanın nasılda akıyor (bana çekmiş sulugöz)çaresizlik bu mu acaba ne yapalımda kızımızı bu ruh halinden çıkaralım öyle böyle derken bazı durumlarda dayanamayan ben başlıyorum ağlamaya (demeyin bişey bana güçsüzüm belkide bi anne olarak ama patlıyorum napayım)o ağlar ben ağlar gelir geçer.
Bu aralar birde ne denilse tersini yapmakta hatun kızım benim gel deyince gelmez gelemem diyor müge gelme diyorum geldim deyip geliyor (ma)ekini tamamen tersi olarak alıyor benim inciçiçeğim . ne derseniz me eki ile söyleyin:):)


Anneciğim diyor oldukça ballı ballı geliyor bana onu yalayıp yutasım geliyor o an sımsıkı sarılıyor boynuma işten gelince günün yorgunluğunu alıyor omuzlarımdan .

Dişlerden dolayı yeme içme biraz problemli ama süt içiyor,bol bol meyve yiyor ne versen itirazı yok mandalina diyor öyle tatlıki aslında video çekicem ama üstümdeki bıkkınlığı atıp pilleri bi türlü şarj edemedim anlayın halimi siz yani.

2010 umutluyum inşallah üstümdeki bulutlar,içimdeki öfkeler,kinler,nefretlerde yok olur ne dersiniz acaba olurmu.Sıfırlayabilirmiyim keşke bi reset tuşum olsada sıfırlasam herşeyi yeniden başlasam hayata:(