22 Ekim 2010 Cuma

YATAK KAVGASI SON BULDU

Bu haftada bitti kızımla evde 2 gün hem güzel ,hem yorucu,hem mutlu,hem öfkeli,hem sabırlı ,hem sabırsız geçebiliyor günlerimiz .Güne onunla başlamak çok güzel elbette "annecim benseni çok seviyorum"diyor amanın benim yağlarım eriyor .
Bu hafta bizim evde mevzu "senin yatağında yatıcam"oldu.
O yer yatışla ısrarla ,yalancı gözyaşları ile ağlasada bende bi okadar kararlı ve net davrandım ben hayır deken o evet evet dedi .Sizlerin bu konudaki tavırlarını bilemem ama ben yatağımda bizimle uyumasının taraftarı değilim.Bu asla yanımıza gelmiyor anlamında değil haftasonları uyandıkytan sonra yanıma geliyor elbette yatak keyfimiz var ama benim yanımda yatması ve uyumasına karşıyım.Kendi yatağında uyumasının en doğrusu olduğunu düşünüyom çevremde bu konuda zorluklar yaşıyanlaruda gördüm .
Çocuk alıştımı gitmiyor her akşam aynı şeyi istiyor,korku bahaneleri üretiyor,sahte gözyaşı döküyor ve aileyi bi şekilde ikna ediyor.
Kızım beni ikna edemedi am ben onu ettim galibe :) 3 akşamdır ağlamadan yatağına giriyor ve benden masal istiyor .Önce dualarımzı okuyoruz ,ardırdan ben masal okuyorum veya anlatıyorum ve uyuyoruz.
Aslında en sevimli hallerinden biride o masum uyuyan halleri  uyurken onu seyretmeye doyamıyorum.
Ne kadar masum ,ne kadar güzel gözüküyor.
Evet biz bu haftayı böyle bitirdik .
Bazen yapılan hatalar,bezen doğrular kurulan iletişimler derken büyüyorlar .
bu arada elif 'in yazısını okudumhttp://mucizemsinbebeim.blogspot.com/ tuvalet eğitimi ile ilgili.Bizde bu konuda henüz yol katedemeyenlerdeniz .Ufak denemelerimiz oldu ama kızım hiç taraftar olmayınca beze devam.Zaten hatun hiç rahatsız değil dolduruyor ama gel aç bile demiyor bıraksan gezecek .
Hepsi ayrı bir dünya elbette öğrenecekler kimi erken kimi geç ana onlar güzelliklerimiz,mutluluklarımız .
Annelik kolay değil daha yolun başındayız .İyi haftasonları ...

1 yorum:

Deniz dedi ki...

geçenlerde bizde de,"bizim yatağa gideliiiiiiim" krizi vardı.
Kızım bizim yatağımız derken, anneyle babanın yatağı, seninle benim değil:)))) diye açıklayıp durdum